Egy hónappal ezelőtt a mobiltelefonomon internetes híreket olvastam, és hirtelen egy reklám ugrott elő. Egy nagyon szép télikabát volt látható és a hirdetés alapján az adott webáruházban kiárusítás volt. Az online bevásárlás vonzó számomra, ráadásul a kabát ára a korábbinak csupán a töredéke volt, ezért megrendeltem a legkisebb méretben. Gondoltam, idén már csak néhány napig hordhatom, de jövőre is lesz tél. A stílusa nagyon tetszett és bár nem próbálhattam fel, de a pénzvisszafizetési garancia miatt gyorsan cselekedtem. Néhány nap múlva megérkezett és örömmel tapasztaltam, hogy az árú a valóságban is úgy néz ki, mint a képen. A csalódás akkor ért, amikor felpróbáltam és kiderült, hogy nagy. Azonnal felhívtam az adott webáruház ügyfélszolgálatát és elmondtam a problémát. Megnyugtattak, hogy nyugodtan visszaküldhetem és visszaadják az árát, vagy kicserélik bármire. A weboldalukon keresgélve azzal szembesültem, hogy nagyon sokfajta kabátot, ruhát, kiegészítőt forgalmaznak. Előzetesen elkövettem azt a hibát, hogy nem néztem szét rajta rendelés előtt, hanem gondolkodás nélkül cselekedtem. Úgy döntöttem, hogy visszaküldöm a kabátot és az árát levásárolom. Nagyon sok tavaszi kabát megtetszett és inkább egy ilyen darab mellett tettem le a voksom, úgyis nyakunkon a tavasz. Majd jövő télen rendelek télikabátot, amikor megjelennek az új darabok. Nem szerettem volna úgy járni, mint korábban, ezért tanácstalanságomban felhívtam ismét az ügyfélszolgálatot. Megkérdeztem, hogy melyek a kisebb fazonok. Készségesen elmondták, így hamar eldöntöttem, melyiket rendelem. Miután az árucsere megtörtént, egy kisebb összeget még rá kellett fizetnem a tavaszi kabátra, de nem bántam, mert ez egy új, most megjelent darab volt, a mérete is megfelelt és most sokáig hordhatom. Az esetből tanulva online bevásárlás előtt mindig alaposan tájékozódom és jobban körbejárom a dolgokat.