Tedd kényelmesebbé céged ügyintézéseit az első perctől!


A cégeddel úgyis rengeteg munkád lesz, legalább azt a részét spórold meg a munkának, amit meg tudsz… ilyen például, ha a székhelyszolgáltatás mellett döntesz ahelyett, hogy a hagyományos opciók rád nehezedő súlya alatt nyögnél.

A hagyományos opciók azok, hogy: 1. irodát bérelsz drágán, és titkárnőt is foglalkoztatsz benne, ami még drágább, vagy 2. otthonodban rendezed be a céges székhelyedet és nem csak a munkád, hanem otthonod foglyává is válsz, ráadásul itt fog majd meglátogatni a NAV is.

Mind a kettőt kikerülheted, ha szerződést kötsz egy székhelyszolgáltatóval. A székhelyszolgáltatás lényege, hogy átveszi ezeket a terheket a vállalkozó válláról, pénzt, időt és felelősséget takarít meg az ügyfeleinek, és mindezt egy viszonylag alacsony havidíj fejében. A cég személyi titkárnőjeként fogadja, kezeli és tárolja a cég hivatalos levelezését. Ezen felül pedig a fontos üzenetekről elektronikusan (e-mailben vagy fax-on) értesíti az vállalkozót, a NAV látogatásai alkalmával pedig bemutatja az iratokat a hivatal embereinek.