Google Adwords kezelés


A cégeknek napjainkban szinte alap, hogy legyen weboldala, azonban hasznot csak akkor hoz egy weboldal,  ha a potenciális ügyfelek meg is találják. Ezt a célt remekül el lehet érni a Google Adwords használatával. Egy jól beállított Google Adwords kulcsszavas kampány pontosan abban segíthet, hogy a weboldalunkat a potenciális ügyfelek tudják megtalálni. Ráadásul csak akkor kell fizetnünk a hirdetésért, ha valaki rákattint arra, tehát tényleg potenciális ügyfél. Google Adwords kampányok esetében beállíthatunk konverziókövetést is, amelynek segítségével nyomon követhetjük, hogy a hirdetésre kattintók milyen arányban válnak vásárlóvá, iratkoznak fel hírlevélre, vagy küldenek üzenetet a honlapunkon keresztül. Alkalmazhatunk remarketing célzást is, amelynek a célja, hogy azokat az internetezőket, akik már egyszer jártak az oldalunkon, visszacsalogassuk egy kedvező ajánlattal és vásárlóvá tegyük őket. A Google Adwords kampány azonban folyamatos kezelést igényel abban az esetben, ha szeretnénk, hogy folyamatosan költséghatékonyan működjön.